Uvod

Uvjeti poslovanja vrijede za kupce čije se prebivalište nalazi na području Republike Hrvatske.
Isporučujemo robu i van područja Republike Hrvatske, no u tom slučaju morate dogovoriti uvjete dostave putem kontakta na mail adresu . Kupac može postati svaka punoljetna i poslovno sposobna osoba koja prihvaća naše uvjete poslovanja što se potvrđuje narudžbom artikala. Prihvaćanje općih uvjeta poslovanja kupac potvrđuje prilikom narudžbe za kupnju artikala putem ovog web shopa. Sve cijene sadrže PDV i izražene su u eurima. Postupak, te uvjeti poslovanja (kupnje i prodaje) robe putem Internet prodavaonice definirani su kroz slijedeće parametre: registracija kupca, narudžba, plaćanje, dostava, povrat i reklamacija robe. Isporučitelj robe je L-hair obrt za trgovačko posredovanje.
L-hair obrt za trgovačko posredovanje putem Internet prodavaonice omogućuje kupnju cjelokupnog asortimana robe prikazane na Internet stranicama. Fotografije prikazane na Internet stranicama su samo ilustrativne prirode.

Trgovac

Pravni podaci trgovca
L-hair obrt za trgovačko posredovanje vl. Lidija Ivanović
Brest Pokupski 56, 44250 Petrinja
OIB: 68030641998
Račun HR5924070001188020168 otvoren kod OTP banke d.d.

Kupac

Kupac proizvoda je svaka fizička osoba koja kupuje proizvode putem Internet trgovine na način kako je to uređeno ovim Općim uvjetima poslovanja tj. koja odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, plati kreditnom/debitnom karticom, e-bankingom, virmanom (uplatnicom) u banci (pošti ili FINI) i pošalje narudžbu Trgovcu.

Kupac može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici. Djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Trgovac ne snosi nikakvu odgovornost.

Registracija

Da biste se registrirali na Internet prodavaonicu, morate imati najmanje 18 godina. Ugovor u ime i za račun maloljetnika ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu sklopiti samo njihovi zakonski zastupnici, a djelomično poslovno sposobne osobe mogu sklopiti ugovor samo uz suglasnost njihova zakonskog zastupnika. Prilikom prve narudžbe proizvoda putem elektronskog obrasca nužno je registrirati se na web stranici. Nakon uspješno obavljene registracije (pravilno popunjeni svi traženi podaci) dobiti ćete e-mailom obavijest o svom korisničkom imenu i svoju lozinku koju ste unijeli prilikom registracije. Molimo Vas da je pohranite tako da nije dostupna trećim osobama. Ukoliko ste zaboravili lozinku resetirajte ju u obrascu za prijavu ili nam pošaljite mail na koji će Vam sustav poslati novu lozinku. Sa odabranim korisničkim imenom i lozinkom te upisom svih traženih podataka postajete naš registrirani korisnik. Kao registrirani korisnik možete nesmetano kupovati u našem web shopu, primati vijesti, biti obavještavani o novostima i koristiti se svim uslugama naše internet trgovine.

Narudžba

Kupac naručuje proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe. Proizvodi se naručuju elektronskim oblikom, odabirom određenog proizvoda i njegovim spremanjem u košaricu. Nakon odabira svih željenih proizvoda klikom na link KUPI, sustav vas dalje automatski vodi do stranica na kojima morate potvrditi točnost unesenih podataka te odabrati neki od ponuđenih načina plaćanja. Nakon što zaprimimo vašu narudžbu dobiti ćete povratni e-mail sa potvrdom o uspješno obavljenoj narudžbi odnosno kupovini, što ovisi o odabranom načinu plaćanja i dostupnosti robe.

Plaćanje

Kupac plaća svoju narudžbu klikom na „Kupi“. Kupac tada u svojoj košarici vidi ukupan iznos kupovine (s uključenim PDV-om).

Naručene proizvode i usluge kupac može platiti na jedan od sljedećih načina:
1. Virmanom ili općom uplatnicom
2. Pouzećem
3. Jednokratno kreditnim karticama: Visa, MasterCard® i Maestro®

Plaćanje kreditnim karticama obavlja se preko CorvusPay sustava naplate zaštićenog SSL protokolom koji osigurava sigurnost plaćanja u skladu sa svojim protokolima i certifikatima. https://www.fanola.com.hr/izjava-o-sigurnosti-online-placanja/.

Ukoliko Kupac izabere plaćanje uplatnicom ili internet bankarstvom, na kraju postupka naručivanja biti će mu prikazani svi podaci potrebni za izvršenje uplate.

Dostava

Na području Republike Hrvatske za sve proizvode dostava je 5 eura fiksno (osim ako nije drugačije navedeno na samom proizvodu), te se dodatno zaračunava na ukupnu cijenu proizvoda u košarici. Za naručene proizvode u vrijednosti od/iznad 40 eura, trošak dostave u potpunosti snosi L-hair obrt za trgovačko posredovanje .
Dostavu proizvoda naručenih putem naše internet trgovine vršimo u suradnji sa najkvalitetnijim dostavnim službama, po načelu „od vrata do vrata“. 
Jedan od vrlo zanimljivih usluga je i plaćanje pouzećem gdje odabrane proizvode plaćate dostavljaču tek kod primitka robe.
Po primitku potvrde plaćanja, narudžbu dostavljamo na Vašu adresu unutar 2 do 7 radnih dana za artikle koje imamo na stanju. U slučaju nemogućnosti dostave naručenog artikla ili pomicanja termina isporuke, kupca obavještavamo putem maila ili telefonski o nastalim problemima te dogovaramo novi termin isporuke ili vraćamo uplaćeni iznos u cijelosti. Svaku pošiljku primatelj ovjerava i potpisuje dostavnu listu po primitku pošiljke. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovjerom dostavne liste od strane primatelja smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju i nakon toga je prijevoznik oslobođen bilo kakve naknadne odgovornosti. Pošiljatelj će u listi preuzimanja naznačiti referentni broj prateće dokumentacije, pri čemu će kasnije potpisana dostavna lista s referentnim brojem biti dokaz o izvršenoj dostavi.
Dostava paketa primatelju i naplata otkupnine organizirana je na slijedeći način:
U većini slučajeva dostava traje od 24h do 48h od dana preuzimanja robe na skladištu, osim za otoke gdje se roba dostavlja samo nekoliko puta tjedno. Raspored ekspres dostave za otoke i rijetko naseljena područja možete vidjeti na stranicama HP-a. Dostava se vrši samo radnim danima od ponedjeljka do petka.

Zamjena proizvoda/reklamacije/povrat

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • Isporučena roba nije naručena
  • Isporučena robe ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala prilikom transporta
  • Te ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima

Zamjena reklamiranog proizvoda.

Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod u roku od 14 (četrnaest) dana od primitka na adresu dostave. Internet trgovina obvezuje se reklamirani proizvod zamijeniti istim ili proizvodom sličnih karakteristika istog cjenovnog i kvalitativnog razreda u roku od 30 dana od primitka zahtjeva.
Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima.
Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog nestručnog rukovanja ili neprikladne upotrebe bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti.
Trgovac će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo pismeno kroz formular za reklamacije. Formular za reklamacije možete poslati putem maila: ili poštom na adresu: L-hair obrt za trgovačko posredovanje, Brest Pokupski 56, 44250 Petrinja. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, trgovac će nadoknaditi kupcu njegove poštanske troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom trgovca, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.
FORMULAR ZA REKLAMACIJE
Popunjavanje formulara putem Google Forms: https://forms.gle/dT6KvFMWer8AWuXm9
Gdje ste kupili proizvod: _____________________________________________
Opis reklamacije: __________________________________________________
Naziv proizvoda: ___________________________________________________
Originalna ambalaža: DA / NE
Važeće jamstvo: DA / NE
Broj računa: __________________
Šifra proizvoda sa računa: ____________________
Vaše ime i prezime: ______________________________
Broj telefona: ___________________________________
Vaš e-mail adresa: ________________________________
Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS).
Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS – https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR

Otkazivanje ugovora, prigovor i sporovi

Kupac može otkazati ugovor ne navodeći za to razlog u roku od četrnaest (14) radnih dana. Rok otkazivanja ugovora počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod. Kupac mora obavijestiti trgovca o otkazivanju ugovora pismenim putem. To može učiniti putem obrasca koji šalje poštom, a obrazac je propisan Pravilnikom o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenog na daljinu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija. Ugovor se smatra otkazanim kada trgovac primi pismenu obavijest. U slučaju otkazivanja ugovora kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod trgovcu u roku od 7 dana od otkazivanja ugovora. Proizvod(i) koje vraćate moraju biti kompletni, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Korišteni proizvodi ne mogu se vratiti. Povrat mora biti unaprijed dogovoren.
Pravo na otkaz ugovora kupac ima sukladno Zakonu o zaštiti potrošača po odsjeku IV, članak 72 koji govori o općim odredbama za ugovore sklopljene na daljinu.
Svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije na koji se primjenjuju pravila sadržana u ovom članku Zakona potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od (14) četrnaest dana.
U slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji, rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed
ako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok iz stavaka 1.ovog članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.
Formular za reklamacije možete poslati putem maila: ili poštom na adresu L-hair obrt za trgovačko posredovanje, Brest Pokupski 56, 44250 Petrinja.
Trgovac se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva (uvećan za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun ) u roku od četrnaest (14) radnih dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora, osim u slučaju korištenja proizvoda kada Trgovac ima pravo na umanjenje iznosa povrata u iznosu vrijednosti koju je proizvod izgubio uslijed korištenja proizvoda od strane Kupca.

OBRAZAC O JEDNOSTRANOM RASKIDU UGOVORA/NARUDŽBE
1. Ime, prezime, adresa stanovanja i e-mail adresa potrošača
_________________________________________________________________________________
2. L-hair obrt za trgovačko posredovanje, Brest Pokupski 56, 44250 Petrinja, 091/3689 222,
email adresa
3. Ja ___________________________ ovim izjavljujem da jednostrano raskidam Ugovor o prodaji sljedeće robe
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
naručene/primljene dana _____________________
Račun broj_________________________________
Potpis potrošača ____________________________
(samo ako se ovaj obrazac ispunjava na papiru),
Datum ____________________________________
Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

U slučaju spora između Kupca i Trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.

U slučaju spora između Kupca i Trgovca, nastojat će problem riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Sisku.

Isključenje prava na otkaz ugovora

Potrošač nema pravo na raskid na temelju članka 79. Zakona o zaštiti potrošača ako je riječ o ugovoru:

  • o prodaji proizvoda ili obavljanju usluge čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani prekid ugovora
  • o prodaji proizvoda izrađenog na temelju potrošačeve specifikacije, proizvoda izrađenog isključivo za potrošača ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju
  • o prodaji audio ili videozapisa, te računalnih programa koje je potrošač otpakirao
  • o prodaji knjiga i drugih publikacija.

Jamstvo

Jamstvo imaju svi električni rezervni dijelovi ako su ugrađeni u ovlaštenom servisu. Jamstveni list i popis ovlaštenih servisera sastavni je dio jamstvenih uvjeta te se isporučuju uz proizvod. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun cijelo vrijeme jamstvenog perioda. Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava. Za ne tehničke proizvode račun je dokument kojim kupac ostvaruje svoja prava.
L-hair obrt za trgovačko posredovanje, Brest Pokupski 56, 44250 Petrinja, kao trgovac odgovorna je za materijalne nedostatke proizvoda u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima.

Rasprodani artikli

U pojedinačnim slučajevima, zbog velike potražnje, moguće je da neke od naručenih artikala ne možemo isporučiti, odnosno da su neki od artikala iz ponude u potpunosti ili djelomice rasprodani. U slučaju rasprodanih artikla, kupac će o tome biti obaviješten prije isporuke robe e-mailom ili telefonom.

Zaštita podataka

Vaše osobne podatke koje dajete dobrovoljno pohraniti ćemo u našoj evidencijskoj bazi kupaca. Vaše osobne podatke prikupljamo i koristimo u svrhu obrade narudžbe, slanje promotivnih materijala, za unaprjeđenje odnosa sa kupcima te radi provjere i autorizacije, u mjeri i vremenu koje je neophodno za ostvarenje navedene svrhe u svakom pojedinom slučaju. Prilikom registracije kupca dajete Vašu suglasnost za obradu Vaših podataka u naprijed navedene svrhe. Kupac je suglasan da mu se L-hair obrt za trgovačko posredovanje, Brest Pokupski 56, 44250 Petrinja može obraćati pismenim putem, SMS-omi ili elektroničkom poštom te mu na kućnu adresu dostavljati materijale kojima će ga obavještavati o pogodnostima i novinama u svojoj ponudi.
Vaše osobne podatke štitimo sukladno zakonu o zaštiti osobnih podataka, te ih nećemo ni na koji način učiniti dostupnima trećima Potrebne osobne podatke prosljeđujemo isključivo poslovnim partnerima za realizaciju isporuke Vaše narudžbe ili za potrebe adresiranja tiskanih reklamnih materijala. Imate pravo zatražiti ispravak, izmjenu ili nadopunu netočnih, nepotpunih ili neažuriranih podataka, a ukoliko više ne želite primati naš promidžbeni materijal u elektronskom obliku dovoljno je da kliknete na link: “odjavi me za primanje newslettera“ koji će biti prikazan na svakom promidžbenom materijalu, ili nam jednostavno možete poslati mail na našu mail adresu. Za sva pitanja u svezi zaštite osobnih podataka možete se obratiti povjereniku za zaštitu osobnih podataka.
Jamčimo Vam da Vašu e-mail adresu i ostale podatke ne stavljamo trećim pravnim i fizičkim osobama na raspolaganje bez Vašeg pristanka, jer je to protivno našoj politici o privatnosti. Tražimo Vaše posebno dopuštenje ako želite da Vas kontaktiramo glede specijalnih ponuda i akcija. Od navedenog se izuzima uvid od strane ovlaštenih službi izvršne državne vlasti Republike Hrvatske, za potrebe istražnih radnji temeljem valjanog sudskog naloga.
L-hair obrt za trgovačko posredovanje ne odgovara za slučajnu pogrešku ili pogrešku zbog više sile, ili drugih objektivnih okolnosti kojima se uzrokuje slučajno kršenje zajamčene zaštite Vaših podataka, ali jamči da će pogreška biti otklonjena, ukoliko je to moguće, čim prije.
Više o zaštiti osobnih podataka pročitajte na stranici Politika privatnosti